Heycom Help Desk

Vi hanterar support och underhållsavtal för de lösningar som Heycom levererar och är första linjens support för användarfrågor, ändringar och felanmälningar. Hos oss finns det alltid någon som svarar om du behöver hjälp. Vi hanterar allt från enklare frågeställningar och beställningar till mer komplex rådgivning på ditt problem.

Bra att tänka på när du kontaktar Help Desk

  • För att kunna beställa arbeten från Service Desk måste du vara kund hos Heycom och ha ett gällande supportavtal.
  • Tänk gärna igenom hur du bäst kan beskriva ditt problem och dina eventuella försök att lösa det.
  • Försök samla så mycket information om problemet som möjligt, t ex. felmeddelanden, historik, osv.
  • Skicka alltid ett mail till support@heycom.se så kan vi spåra och följa upp på ditt ärende

Kontaktuppgifter

Telefon: 0200 – 75 12 00
E-post: support@heycom.se

Öppettider via telefon

Help Desk är öppen helgfria vardagar 08.00 – 17.00
Ärenden går att skicka in dygnet runt

Kontakta oss nedan.
Ni berättar om era utmaningar. Vi står för lunch eller fika.